سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

اطلاعیه

اطلاعیه 1

عزیزان لطفا سوالتتون رو در پیام ها نپرسید! فقط نظرات و یا گروه تلگرام کانال!

وگرنه  پاسخی نمیگیرید

Jdrama_Team


اطلاعیه 2

تیم ترجمه ما نیاز به چند تا دوست مترجم داره که 

 دانش زبان انگلیسی  بالایی داشته باشه  یا ژاپنی بلد باشه 

وقت  آزاد داشته باشه !!! مسئولیت پذیر باشه!!

از اونجایی که ما زیرنویس ها رو رایگان ارائه میدیم پس هیچ درآمدی کسب  نمیکنیم!!! 

در نتیجه با عشق و علاقه به مترجمی پیام بدید 

در صورتی که واجد شرایط هستین آی دی تلگرامتون رو تو بخش نظرات و یا پیام ها بنویسید 


اطلاعیه 3

از امروز  فرصت دارید تا درخواستی های خودتون در قالب سریال، مینی سریال و فیلم رو به ما ارائه بدید.....
اما برای انجام درخواستی ها مبالغی درنظر گرفته شده. قیمت ها:
برای مینی سریال ها:  8 قسمتی 180ت ، 10 قسمتی 200 
برای  سریال ها:        10 قسمت  500 ت 
برای فیلم ها:            میانگین هر 1000 خط، 150  ت

بعد از توافق بر سر انجام کار، نیمی از مبلغ ابتدا و نیمی دیگه در آخر پرداخت میشه. کارهای ترجمه شده بعد از گذشت یک ماه از تحویل در کانال گذاشته میشه.
لطفا  فقط  در گروه تلگرام چنل اعلام کنید که درخواست ترجمه دارید تا با شما تماس گرفته بشه

نظرات 20 + ارسال نظر
Maryam چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 11:36

سلام میشه سریالsojiki fudosan 2 را هم ترجمه کنید با تشکر

مهدیه چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 18:14

سلام میشه مینی سریال Tomorrow, I'll Surely Love You Again رو قرار بدید؟

سلام، دوست عزیز ما فقط کارهایی رو که ترجمه کنیم در وبلاگ و کانال قرا میدیم

مهدیه چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 18:06

سلام میشه سریال ساکورای عزیز رو هم قرار بدید؟

سلام، دوست عزیز ما فقط کارهایی رو که ترجمه کنیم در وبلاگ و کانال قرا میدیم

sir_saeedd شنبه 27 آبان 1402 ساعت 10:44

Lotus عزیز
عاشق ادبیات قوی شما در اطلاعیه ها هستم.
یکبار خودت این نوشته ها بخون، مگه طلب داری از ملت؟
در ضمن عکس های سایت ؟
چرا ؟یه فکری بحال به روز شدن سایت نمیکنید،کلی فیلم وسریال اومده شما ماهی چند مطلب می گذارید.
از زحماتت ممنون

متن کاملاً رسمیه! حتی اگر طلب کارانه هم باشه؛ شما که از ماجراهای ما بی خبری نمیتونی قضاوت کنی!
اینجا سایت نیست وبلاگه. وبلاگی که محدودیت قالب داره!
ما هرچیزی که خودمون ترجمه کنیم قرار میدیم، لزومی نداره هر چیزی رو بذاریم.

حالا پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 22:35

@korean_seriess

این کانال تو تلگرام داره سریالاتونو فایلی میذاره(فک کنم)
شایدم ترجمه جای دیگ باشه
اما گفتم اطلاع بدم

ممنونم. ولی تعداد این اشخاص نامحترم زیاده!
امیدوارم کسانی که درک میکنن برای هرکاری چقدر زحمت کشیده میشه توی این کانال ها جوین نشن

Dorsa سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 15:35

سلام ، میشه لطفا سریال ژاپنیِ summer n.u.d.e رو بزارید ؟ بخاطر اسمش از همه‌ی سایت‌ها حذف شده ولی هیچ صحنه‌ای نداره .
لطفا ))

سوری سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 12:16

سلام
اول خسته نباشین دست گلتون برای سایت ترجمه و قرار دادن فیلم وسریالهای ژاپنی درد نکنه
یک سوال این فیلمTokyo Revengers 2021 در سایت هست میشه لطفآ ترجمش کنید

سلام. ممنونم
هنوز قسمت های دوم و سوم برای دانلود نیومده

فاطمه چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 11:32

باسلام میخواستم بپرسم اگه دو سه تا سریال بگیم برامون ترجمه میکنید یعنی درخواستی با هزینه ترجمه انجام میدید

بله انجام میشه. در گروه کانال تلگرام پیام بدید لطفا

mary شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 12:56

سلام میدونم بی ربطه ولی اگه جواب بدین ممنون میشم سریال mare رو میشه بزارین چون فیلماشو بدون زیرنویسم پیدا نمیکنم

منم چیزی پیدا نکردم . شرمنده

نیل پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 23:58

به زبان ژاپنی مسلط هستم ولی امکانش هست که بعضی از قسمت های سریال یا فیلمی را ترجمه کرد یا باید کل سریال یا فیلم را ترجمه کرد؟

لطفا از کانال تلگرام پیگیر باشید @Jdrama_Team
#اطلاعیه رو سرچ کنید و پیام بدید

Nadai پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 00:01

سلام وقتتون بخیر،
میتونید سریال دوباره سیندرلا 2022 رو هم با زیرنویسش قرار بدین.
میدونم کامنتم مرتبط با اطلاعیه نیست ولی ممنون میشم اگر این لطف رو در حقم انجام بدین.

سلام. متاسفم عزیزم
گروه دیگه ای ساب میکنه و ما نمیتونیم بذاریم. از سایت های دیگه فیلم و سریال باید بگیرید

فری چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 23:25

سلاخ خسته نباشید
من واقعا عاشق سایتتون هستم

martin چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 16:05

سلام. من علاقه ی زیادی به ترجمه فیلم ها و سریال ها دارم. چطور میتونم با شما همکاری کنم؟
لطفا یا همین جا یا به ایمیلم، پاسخ رو ارسال کنید.

Ciel شنبه 16 مهر 1401 ساعت 10:35

ادرس کانال تلگرام رو لطفا بدین ممنون

عزیزم داخل تمامی فایل های ساب نوشته شده

Ciel.ph.h جمعه 15 مهر 1401 ساعت 12:31

سلام و ممنون از سایت خوبتون من زبانم متوسط به بالاست و به ترجمه علاقه دارم ولی نیروی صفر کیلومترم هیچ تجربه ای ندارم میشه یه متن ترجمه کنم نمونه بفرستم قول میدم سریع پیشرفت کنم

سلام. خیلی عالی. به آی دی که داخل کانال گذاشته شده پیام بده تا باها هماهنگ کنه

Anna جمعه 16 اردیبهشت 1401 ساعت 18:54

سلام خسته نباشین
من زبان انگلیسیم خوبه یعنی د حدی هست که بتونم فیلم بدون زیرنویس و بفهمم ولی واقعااااا نمیدونم درحدی هست که بتونم ترجمه کنم یا نه ولی اگه درحدی باشه که بتونم از نیمه ی دوم خرداد خیلی وقت خالی دارم شاید بتونم کمکتون کنم

سلام. خیلی ممنون عزیزم
هروقت وقتت آزاد شد، بیا یه امتحانی میکنیم. امیدوارم بتونی کمک باشی

Bita سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 20:17 https://t.me/Tillthesunturnsblack

سلام خسته نباشید، من زبان انگلیسیم متوسط هست ولی برای اون قسمت که گفتید کسایی که میخوان زبانشون تقویت بشه هم میتونن بپیوندن، میتونم باهاتون همکاری کنم؟
یا انگلیسیم حتما باید نسبتا کامل و عالی باشه؟ :)

سلام ایدی تلگرام بدین
نمونه براتون میفرستیم

Rogayeh پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 11:41

اگه یه وقت آهنگ خاستین ترجمه کنید رو من حساب کنید ژاپنیم خوب نیست اما کره ای رو میتونم ترجمه کنم خودم کیپاپ ترجمه میکنم ✌

ممنون

نگین شنبه 3 مهر 1400 ساعت 07:04

سلام خسته نباشین. ممنونم از کار قشنگتون که زیرنویس های رایگان میزارین. ازتون یه درخواستی داشتم. سریال Koi No Tsuki
رو برامون زیرنویس کنین. لطفا تمام فیلم‌ها و سریال های kamio fuju رو در سایتتون بزارین. ممنونم.

سلام ممنون عزیزم
زیرنویس فارسی این سریال پولیه
میتونی از آسیا مووی خریداری کنی

Hana پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 21:11

اوم من خیلی دوس داشتم ترجنه کنم و زبان اینگلیسیمم خوبه فقط بدبختیم اینکه من تلگرام ندارم اگه میشد مثلا تو واتساپ بفرستم مشکلی نداشتم

سلام عزیزم نمیشه باید تلگرام داشته باشیمیتونی با تلگرام اعضای خانواده بیای یا نصب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد