سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

Miss sherlock

سریال ژاپنی  خانم شرلوک

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد



نام به انگلیسی :Miss sherlock

عنوان: خانم شرلوک

ژانر: جنایی، کارآگاهی، تحقیقاتی، رازآلود
سال انتشار:2018
محصول:ژاپن
زبان:ژاپنی
امتیاز : 7.1 از 10

تعداد قسمت ها:8

بازیگران

Yūko Takeuchi
Shihori Kanjiya
Kenichi Takitō
Tomoya Nakamura


خلاصه و لینک سریال و زیرنویس در ادامه مطلب تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

ادامه مطلب ...

Im your destiny

سریال ژاپنی من سرنوشت تو هستم

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد



نام به انگلیسی: Im your destiny

نام به فارسی:من سرنوشت تو هستم

ژانر:طنز ، عاشقانه، فانتزی تخیلی
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2017
امتیاز: 7.9 از 10
تعداد قسمت ها : 10
:بازیگران
Kamenashi Kazuya
Kimura Fumino
Yamashita Tomohisa
Nanao

خلاصه و لینک فیلم و زیرنویس در ادامه مطلب تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

ادامه مطلب ...

My lover`s secret

سریال ژاپنی رازعاشق من

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

My lover`s secret: نام به انگلیسی

نام به فارسی: راز عاشق من/دوستت دارم ولی یه راز دارم

ژانر: عاشقانه،قانونی، راز آلود 
محصول:  ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2017
امتیاز: 8 از 10
تعداد قسمت ها : 10
:بازیگران
kawaguchi haruna
Fukushi sota
kaku kento

Suzuki honami


خلاصه و لینک سریال و زیرنویس در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...