سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

With you on the day the world ends

  سریال ژاپنی با تو در روزی که جهان پایان میابد(فصل سوم) 

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

نام به انگلیسی: With you on the day the world ends  
نام به فارسی: با تو در روزی که جهان پایان میابد(فصل سوم)
ژانر:   اکشن، زامبی،رازآلود، عاشقانه،ترسناک 
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2022
امتیاز7.4  از 10
تعداد قسمت ها: 6

:بازیگران

Takeuchi Ryoma  ،Nakajo Ayami ، Kasamatsu Sho

Iitoyo Marie، Yokomizo Naho ،Hyunri، Kim Jae Hyun

 

 خلاصه داستان 

اوگاساوارا کورومی، در حالی که به ویروس گولم آلوده شده بود و فرزند هیبیکی مامیا هیبیکی رو باردار بود، ناپدید شد.



  تیم مترجم

Jdrama_World


****



Ep 01    /   Sub 01  
Ep 02    /   Sub 02  
Ep 03    /   Sub 03  
Ep 04    /   Sub 04  
Ep 05    /   Sub 05  
Ep 06    /   Sub 06  



نظرات 10 + ارسال نظر
Akademi_Shio سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 10:52

میشه لطفا تو همین سایت فصل سوم رو بزارید

هر سه فصل گذاشته شده، فقط یک قسمت ویژه مونده

ناشناس سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 00:32

نمیشه روش دانلود رو تو همین سایت بگین؟

والا کار خاصی نداره،فقط باید چند ثانیه صبوری کنید تا لینک ها رو برای دانلود ببینید. حقیقتا چیز خاصی نیست.

hanimoon شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 15:07

منتظر فصل چهار و دو قسمت ویژه اش هستم:)

Amir شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 08:07

چطوری دانلودش کنم توی گوگل هم هرچی میزنم نمیاد لطفا کمکم کنید

روش دانلود توی کانال تلگرام گذاشته شده

سپهر یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 13:34

سلام فصل چهارم کی میزارید

سلام، هنوز چیزی اعلام نشده

سارا شنبه 3 دی 1401 ساعت 21:29

سلام وقتتون بخیر .
ببخشید ولی برای زیرنویس من مشکل دارم دانلود میکنم به صورت کلوبایت دانلود میشه و اصلا پخش هم نمیشه ، چیکار کنم درست دانلود بشه و بتونم پخشش هم بکنم

سلام. حجم فایل زیر نویس همیشه کیلو بایته، اصلا حجم زیادی نداره. الان هم من دانلود کردم ، فایل زیرنویس درست بود

Sakura جمعه 11 آذر 1401 ساعت 10:21

چقدر قشنگ بووود

..... جمعه 11 شهریور 1401 ساعت 16:47

وای مرسی به خدا عاشقتونم آخه از این سایت مگه عالی تر هم داریم

نظر لطفته

elshan پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 00:44

سلام وقت بخیر فصل چهار کی اکران میشه زمانش مشخص شده؟
و اینکه اسم بازیگر شخصیت کای یا همون یونجون چیه من هرچقدر گشتم نتونستم پیداش کنم لطف اگه میدونید جواب بدید
آریگاتو

سلام. Kim Jae Hyun که عضو یک گروه پسر کره ای هستش
فصل 4 هم هیچی بابتش نگفتن

blue شنبه 11 تیر 1401 ساعت 23:16

عالیههه
مرسی برا ترجمههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد