سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

No Longer Human

فیلم سینمایی دیگر انسانی نیست 

زیرنویس فارسی اضافه شد

نام به انگلیسی: No Longer Human 
نام به فارسی: دیگر انسانی نیست 
ژانر: روانشناسی، تاریخی، درام
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2019
امتیاز 7.2  از 10

بازیگران

Oguri Shun، Miyazawa Rie، Nikaido Fumi

Sawajiri Erika، Narita Ryo، Chiba Yudai



خلاصه و لینک فیلم و زیرنویس در ادامه مطلب


خلاصه داستان


این فیلم  بخشی از زندگی دزایی اسامو که یکی از محبوب ترین رمان نویسان در ژاپن است را روایت میکند. او مانند بیشتر هنرمندان ، آسیب پذیری ها و نوردهی های خود را دارد و …


****

ویدیو هاردساب فارسی(720)

ساب فارسی


نظرات 5 + ارسال نظر
asma پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 09:51

سلاموخسته نباشید هرکاری میکنم فیلمدانلود کنم نمیشه لطفا لینک دانلود و ساب اصلاح کنید خیلی ممنون

سلام. لینک برای ما نیست، از منبع دیگه ای بوده

fereshteh شنبه 17 دی 1401 ساعت 01:58

خب اگه یه فیلم خاص وبقولی منشوری وپرصحنه روبخوام ببینم که خب سایتهایی که عضونیستی توایران وحق اشتراک نداری که نمیزارن رایگان دوست گرامی درضمن من ایران نیستم گفتم ازتون بخام اینکاروبکنیدکه ظاهرا فایده نداره بله میتونم برم هزینه کنم ازآمازون یا یوتوب بگیرم که صدبارترجیح میدم به سایتهای پولی ایران بهرحال ممنون ازشما بابت فیلم وسریالهایی که رایگان دراختیاربینندگان ایرانی کل دنیاقرارمیدید

اتفاقا رایگان هستن. همین لینکی که الان کار نمیکنه لینک رایگان یک سایت بوده. همین امروز هم سرچ کردم و سایت های دیگه گذاشته بودن.
از طرفی من نمیتونم آپلود کنم چون نمیدونم زیرنویس با ویدیوی من هماهنگ هست یا نه، و اینکه اجازه ادیت ساب دیگران رو ندارم.

بار هم عذر میخوام

fereshteh جمعه 16 دی 1401 ساعت 04:39

سلام میگم میشه خواهش کنم لینک رومجددبزارید اون قبلی ارور میده وبازنمیشه

سلام. لینک ها از منبع دیگه ای بودن و ما مسئولیتی در قبال حذف شدن نداریم. متاسفم
No Longer Human فیلم سینمایی این عبارت رو سرچ کنید، انواع سایتها براتون میاد

fereshteh جمعه 16 دی 1401 ساعت 04:02

من بعددیدن انیمه سگهای بانگو خیلی رفتم تونخ دازای سان اونقدکه باحال ونمکی بود بعدفهمیدم اون شخصیت عشق خودکشی واقعیه وچقدبرام جالب وعجیب بودکه اتفاقی اینجا یه فیلم بیوگرافی ازش یافتم امیدوارم که به واقعیت وفادارباشه بهرحال بعددیدن میام ونظرکلی مو میدم .ممنون بابت قراردادنش

Negin سه‌شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 22:41

متاسفانه لینک خود هاردساب هم مشکل داره باز نمی شه

اینم دردسر شرایط اینترنت فعلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد