سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

Impossible task: I cant believe that i will be the president

 سریال ژاپنی ماموریت غیرممکن:باورم نمیشه که رئیس میشم

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

نام به انگلیسی: Impossible task: I cant believe that i will be the president 
نام به فارسی: ماموریت غیرممکن: باورم نمیشه که رئیس میشم
ژانر: اداری،طنز،عاشقانه
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2022
امتیاز7  از 10
تعداد قسمت ها: 10

:بازیگران

Shison Jun، Takahata Mitsuki، Matsuda Shota

Arakawa Yoshiyoshi، Kasamatsu Sho، Yamada Maho، Oshinari Shugo

 

 خلاصه داستان 

تاکاناشی هیناکو یه زن اداری 30 ساله ست که تو 8 سال گذشته به عنوان منشی تو رِلِیشِن گِیت مشغول به کار بوده، هر روز، رئیس کاریزماتیک شرکت بهش "ماموریت های غیرممکن"مختلفی میداد و  باعث میشه تو  6 سال گذشته سینگل باشه و وقتی برای فکر کردن به آینده ـش نداشت. یه روز،رئیس شرکت به هیناکو "ماموریت غیرممکن" خیلی بزرگی می میده و میگه " رئیسِ شرکتِ زیرمجموعه‌ی شرکت باش"



  تیم مترجم

Jdrama_World


****


Ep 01    /   Sub 01    
Ep 02    /   Sub 02  
Ep 03    /   Sub 03  
Ep 04    /   Sub 04  
Ep 05    /   Sub 05  
Ep 06    /   Sub 06  
Ep 07    /   Sub 07  
Ep 08    /   Sub 08  
Ep 09    /   Sub 09  
Ep 10    /   Sub 10  






نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 12:31

سلام لینک زیرنویس قسمت چهار مشکل داره دانلود نمیشه هر کاری می‌کنم.

سلام، مشکلی نداره

شیرین دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 12:12

سلام وقت‌تون بخیر. ببخشید عزیزم نمی‌دونم چرا چندوقته می‌خوام زیرنویس دانلود کنم، بعد از ۶ ثانیه توی صفحه درحال دریافت لینک می‌مونه. نمی‌دونم باید چیکار کنم..

سلام. این مورد معمولا از سرعتع اینترنت ولی اگر چند بار صفحه رو رفرش کنی درست میشه

Lilia سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 14:03

کاش زیرنویس زودتر بیاد

ثمز جمعه 29 بهمن 1400 ساعت 19:10

سلام ممنون که این سریال و ترجمه می کنید
من زیرنویس و دانلود می کنم ولی برام نمی یاره با برنامه خاصی باید بازش کنم؟
با Mx player هم امتحان کردم ولی نشد

سلام عزیزم ممنون
اول فیلم رو توی mx player باز کنید، بعد اون سه نقطه عمودی سمت راست بالا رو بزنید و برید توی بخش subtitle.
توی این بخش روی گزینه open کلیک کنید و به مسیری که زیرنویس قرار داره برید و اون رو انتخاب کنید
آدرس زیرنویس شما احتمالا توی دو آدرس زیره :
Internal storage > download
یا
Internal storage > movies

mehrdad پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 ساعت 20:11

slm ghesmat4nayomad?

kimia سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 05:35

سلام وقتتون بخیر. لینک زیرنویس قسمت 3 خراب هستش متاسفانه:(

سلام! مشکل از پیکوفایلـه

Yasmn دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 01:30

سلام خسته نباشید. ببخشید من نه از سایتتون نه از چتل تلگرام نمیتونم فیلمی دانلود کنم. مدام میزنه اینترنتت پرایوت نیست یا ساعت و تاریخ گوشیت اشتباهه. میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم دانلود کنم؟ با گوشی های مختلف تلاش کردم ولی نمیشه

سلام
توی تلگرام از مشکلتون اسکرین شات بدین
البته لینک ها همه درستـن

مجید جمعه 8 بهمن 1400 ساعت 13:07

یه چند وقت دیگه خواهیم دید که سینمای کره کپی این فیلم رو ساخته

mahdi سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 13:21

سلام قسمت دوم این سریال رو گذاشتن من لینکش رو براتون میزارم لطفا ترجمه کنید https://dramacool.wiki/2022/01/13/muchaburi-watashi-ga-shachou-ni-naru-nante-episode-2-eng-sub-video/

سلام ممنون
خودمون حواسمون هست

mahdi سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 12:41

سلام خسته نباشید لطفا بقیه قسمتاش رو هم بذارید تا ببینیم بازم ممنون

سلام به برنامه که صفحه اول پین شده توجه کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد