سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

Super rich

 سریال ژاپنی  فوق‌العاده پولدار

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

نام به انگلیسی: Super Rich 
نام به فارسی: فوق‌العاده پولدار
ژانر: عاشقانه،اداری
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2021
امتیاز 8.3  از 10
تعداد قسمت ها: 10

:بازیگران

Eguchi Noriko ، Machida Keita ، Akaso Eiji 

 Shida Mirai ،Yamoto Yuma، Miho Jun 

 

 خلاصه داستان 

هیوگا مامورو مدیر عامل نشریه Three Star Books ئه و تو خانواده پولداری به دنیا اومده.با اینکه تو کارش موفقه اما خیلی تنهاست اون یه دوست صمیمی ایچینوسه ریو  داره و تنها کسیه که میتونه باهاش حرف بزنه ، در همین حال، هیوگا مامورو با هارونو یو که خیلی  ازش کوچیک تره آشنا میشه !



  تیم مترجم

Jdrama_World


****

*****

نظرات 9 + ارسال نظر
الیچ جمعه 9 اردیبهشت 1401 ساعت 17:52

چرا قسمت دو به بعد و خواستم دانلود کنم دیگه نمیشه ؟!اصلا لینک دانلود برام نمیاد

همه رو چک کردم، درستن

سم جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 12:31

سلام
چرا ترجمه ها رو جای دیگه اپلود نمی کنید؟

سلام من بعد؛ سریال ها و فیلم های جدید در اپلود بوی آپ میشن

اوا چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 17:16

لینک زیر نویس ها مشکل داره

مشکل از پیکوفایلـه

Negina Kim پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 19:25

آی.... دستتون درد نکنه.

Negina Kim چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 20:39

حالا میشه به راهی پیدا کنین که زیرنویس قسمت 8 زودتر به دست ما برسه. من نمیتوونم منتظر بمونم.

اصلاح شد

Negina Kim دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 09:39

زیرنویس قسمت هشت کار نمیکنه. نمیشه دوباره آپلودش کنین. ممنونم از سایت عالیتون

اصلاح شد

ریحانه شنبه 20 آذر 1400 ساعت 23:47 http://jdramaworld.blogsky.com

چرا برای دانلود زیرنویس error میده

اصلاح شد

Zenshiro پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 21:52

خیلی باحاله سریالش من دیگه قسمتای بعدیشو نمیبینم منتظر میشم همش بیااااااااد
مرسی واقعا

قربانت ولی کیفیش به در حال پخشه

هستی یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 13:01

من عاشق این ژانر هستم
ممنون بابت ترجمه

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد