سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

Justice

 سریال ژاپنی عدالت

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

نام به انگلیسی:Justice 
نام به فارسی: عدالت
ژانر: رازآلود، حقوقی
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2021
امتیاز 7.5 از 10
تعداد قسمت ها: 5

:بازیگران

Kamenashi Kazuya ، Nao 

 Oomasa Aya ، Satoi Kenta

 

 

 خلاصه داستان 

تاکانو کازویا وکیله که قبلاً به عنوان جراح کار میکرد.اون یک عقل گرای کامله و در بحث تفکر و استدلال نابغه ست، تاکانو برای پیوستن به دفتر وکالت معتبر شیدانزاکا دعوت شد تا اونجا پرونده های متعدد دشواری رو با تیمش حل کنه



  تیم مترجم

Jdrama_World


****

*****

نظرات 5 + ارسال نظر
فلورا جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 19:18

سریالش عالی بود
بسیار قوی وزیبا.... باتشکر

اسیه چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 19:06 https://virgool.io/@acieimnida

سلام این سریال فصل دوشم اومده میشه قرار بدین ؟ همچنین میشه سریالای این بازیگر رو قرار بدین تا حالا سه تا ازش سریال دیدم هم بازیش خوب بوده هم سریالاش به نسبت سریالای دیگه ژاپنی قوی تر بودن .

هنوز کامل ترجمه انگلیسی نشده

Romi پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 08:29

هینننننن. مرسییییی
خیلی دنبال این سریال بودم

❤️ سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 23:15

سلام وعرض ادب وخداقوت من فقط خواستم ازلطفتون و محبتتون تشکر کنم و خیلی دوستون دارم ممنونم که سریال های قشنگی برامون بارگزاری می کنید همه خوبی ها وانرژی های خوب برای شما

سلام. قربون شما. مرسیییی

مبین حسینی دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 23:35

من عاشق این سایت شما هستم کامه ناشی کازویا رو خیلی دوست دارم که به تازگی در ژانر پلیسی ظاهر میشه ایول .....
خیلی خوبه که شما سریال های بروز رو برای ما به اشتراک می‌گذارید ممنونم:قلب

ما هم شما رو خیلی دوست داریم که اینقدر خوب بهمون انرژی میدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد