سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

The back of shadow

فیلم سینمایی پشت سایه

زیرنویس فارسی اضافه شد


نام به انگلیسی:The back of shadow

نام به فارسی: پشت سایه

ژانر:رمزآلود،درام

محصول:  ژاپن 

 زبان : ژاپنی
سال انتشار: 2019
امتیاز: 7 از 10
بازیگران

Ayano Go، Matsuda Ryuhei

Tsutsui Mariko، Nakamura Tomoya

 

 

خلاصه داستان:
کونو برای کار به ایواته نقل مکان کرد. در آنجا با همکارش هیاسا در محل کار ملاقات می کند. آنها هنگام نوشیدن با هم ، ماهیگیری با یکدیگر و انجام فعالیتهای دیگر پیوند نزدیکی برقرار می کنندو این شروع احساسی میان آنهاست .....

تیم مترجم

Jdrama_World

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست






نظرات 3 + ارسال نظر
هانا چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 23:02

کسی نیست در مورد فیلم باهم حرف بزنیم؟
پایانش رو درک نکردم هیاسا... یا نه؟(بدون اسپویل نوشتم)

ممکنه توی گروه کانال بتونی راحت تر صحبت کنی

مریم چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 10:23

وقتی فایل زیر نویس رو میخوام باز کنم این عبارت رو مییاره....تو چند تای دیگه هم مثل سریال شبح عشق همینجور بود و من چون فضای کافی نداره گوشیم مجبور شدم حذف کنم سریال شبه عشق رو...this file name is already use
این نام فایل قبلا استفاده شده....حالا انشالله که رفع بشه مشکلم

مریم چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 09:59

سلام
من فیلم رو دان کردم و هم چنین زیر نویس رو....
ولی زیر نویس زیپ نیست بشه باز کرد....دان میشه زیر نویس مشکلی نداره ولی به صورت زیپ نیست....
ممکنه خواهش کنم بفرمایید با پلیر خاصی باید ببینیم؟ یا میشه فایل زیر نویس رو به صورت زیپ بزارید.....چند تای دیگه سریال و فیلم هم دان کردم به همین مشکل خوردم ولی بعضی هاشونم مثل او زیبا بود مشکلی نداشت و راحت نگاه کردم....اول سعی کردم از دوستام بپرسم که نخوام مزاحم بشم ولی اونام متوجه نشدن.....

سلام. فایل های زیرنویس ها همه SRT هستن و فشرده نیستن. خیلی راحت با اضافه کردن زیرنویس ها به ویدیوها میتونین تماشا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد