سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

A 35 years old girl

سریال ژاپنی دختر 35 ساله

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

((با بازی شیباساکی کو))

((با بازی ساکاگوچی کنتارو))

نام به انگلیسی: A 35 years old girl

نام به فارسی: دختر 35 ساله

ژانر: درام، عاشقانه 

محصول:  ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2020
امتیاز: 8.2 از 10
تعداد قسمت ها:11
:بازیگران

Shibasaki Ko 

Sakaguchi Kentaro  

Hashimoto Ai  

TanakaTetsushi  

Ryusei Ryo 

خلاصه و لینک سریال و زیرنویس در ادامه مطلب

 


 خلاصه داستان 

داستان درباره دختری  به نام نوزومی ست که در سن 10 سالگی تصادف میکند و به کما میرود و بعد از 25 سال یعنی در سن 5 سالگی به هوش می آید . اگرچه او35 ساله سست ، اما هنوز مثل  10 سالگی رفتار می کند. جهان در اطراف او تغییر کرده است ، اما او برای آینده خود زندگی می کند

در آن سو یوتو در مدرسه ابتدایی همکلاسی نوزومی و همچنین اولین عشق او بود. او یک بار معلم دبستان شده بود ، اما پس از یک حادثه خاص شغل معلمی را ترک کرد. او برای اینکه اعتماد به نفس خود را پنهان کند ، با تند خویی نسبت به دیگران ، از خود محافظت میکند.  هنگامی که او دوباره نوزومی را ملاقات میکند، دیدگاهش نسبت ....به خود تغییر میکند و


  تیم مترجم

Jdrama_World

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


*****
نظرات 6 + ارسال نظر
Bahar یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 23:52

دمت گرم، سریال تاثیرگذاری بود❤️

خواهش میکنم

Temu سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 01:49

خیلی خیلی خیلی ممنون بخاطر قرار دادن این سریال قشنگ
حسابی خسته نباشید

:) جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 19:17

میشه پس کامل بهم توضیح بدین؟ازاول؟لطفا؟SOS

شرمنده نمیتونم. شما باید دانلودت رو پیشفرض با دانلودمنیجر انجام بدی. اول هم توی بروزرش باز کنی تا بهصفحه دانلود برسی. دیگه بیشتر از این نمیتونم کمک کنم

:) چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 15:38

فک کنم متوجه نشدم من معمولا لینکو کپی میکنم تو دانلودمنیجر ولی اینجا نمیتونم کپی کنم:(

متاسفانه کلا اشتباه انجام میدی

:) سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 12:50

من نمیتونم با دانلودمنیجر از سایتتون دانلود کنم:(

صفحه دانلود رو اول با بروزر منیجر باز کن. راحت شروع به دانلود میشه

Reyhane یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:52

قیمت ۱۱ کی میزارید

عزیزم. 10 قسمت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد