سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

I Should Have Said 1 Million Times 2023

  سریال ژاپنی  من باید 1 میلیون بار می گفتم 

زیرنویس فارسی قسمت آخراضافه شد

نام به انگلیسی: I Should Have Said 1 Million Times   
نام به فارسی: من باید 1 میلیون بار می گفتم 
ژانر:   عاشقانه، فانتزی
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2023
امتیاز:  7.8  از 10
تعداد قسمت ها: 10
:بازیگران

Inoue Mao، Satoh Takeru

Matsuyama Kenichi، Shim Eun Kyung


 

 خلاصه داستان 

سوما یویی و تورینو نائوکی دوستان دوران کودکی بودن، اما در بزرگسالی همدیگه رو دوباره ملاقات میکنن. درست زمانی که نائوکی تصمیم میگیره از یویی خواستگاری کنه، پس از درگیر شدن در یک حادثه مرموز، ناگهان از دید یویی ناپدید میشه. نائوکی بدون اینکه بودنه اون مرده به عنوان یک روح در این دنیا سرگردان میشه....

نائوکی از اوزومی یوزورو، که کارآگاهی  تنها است میخواد که نائوکی رو ببینه، تا احساساتشد رو به یویی منتقل کنه......



  تیم مترجم

Jdrama_Team

****
کیفیت 720

Ep01  /  Sub01
Ep02  /  Sub02
Ep03  /  Sub03
Ep04  /  Sub04
Ep05  /  Sub05
Ep06  /  Sub06
Ep07  /  Sub07
Ep08  /  Sub08
Ep09  /  Sub09
Ep10  /  Sub10

نظرات 6 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 02:13

سلااام
اصلا باورم نمیشه که وب سایت jdramaworld رو پیدا کردم، ممنون بابت تمام ترجمه ها

خیلی خوش اومدی. متاسفانه کانال تغییر کرده. @Jdrama_Team رو هم میتونی دنبال کنی

مبین حسینی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 20:21

سلام خسته نباشید ببخشید لطفا زیرنویس فارسی قسمت ۶و ۷و۸و۹ رو اصلاح کنید زیرنویس خرابه باتشکر حسینی

سللام! باور کنید درسته!!!!

مبین حسینی شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 16:41

سلام ببخشید لینک قسمت ۸ هم خرابه مال این سریال نیست لطفا درستش کنید و اینکه لطفا قسمت ۱۰ رو هم بگذارید باتشکر

اصلاح شد. ق 10 اماده نیست

سیده مریم تقوی پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 ساعت 11:53

مبین حسینی دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 15:59

سلام ببخشید قسمت ۷ لینک خرابه لطفا درستش کنید باتشکر

سلام.اصلاح شد
ممنون

مبین حسینی شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 21:17

سلام عاشق وبسایت شما هستم ندیده میگم عشق من طرفدار آقای تاکرو ساتو هستم ممنون

خیلی خوش اومدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد