سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران
سرزمین  فیلم و سریال  های  ژاپنی

سرزمین فیلم و سریال های ژاپنی

اولین سایت فیلم و سریال های ژاپنی در ایران

The kiss of blind love

  مینی سریال ژاپنی بوسه ی عشق کورکورانه

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد

نام به انگلیسی: The kiss of  blind love
نام به فارسی: بوسه عشق کورکورانه
ژانر: عاشقانه،بزرگسال
محصول ژاپن
 زبان : ژاپنی
سال انتشار :2021
امتیاز 7  از 10
تعداد قسمت ها: 10

:بازیگران

Hashimoto Ryosuke

Nakamura Yurika، Ohira Shuzo، Ikeda Tetsuhiro

Miyao Shuntaro، Takashima Reiko

 

 خلاصه داستان 

واکا یه کتابداره، که اتفاقی همکلاسی دبیرستانشو میبینه، شینوبو که تازه از خارج برگشته از واکا میخواد تو پیدا کردن یه خونه بهش کمک کنه، خانواده واکا به مالزی مهاجرت کردن و واکا جایی برای موندن نداره، شینوبو بلافاصله بعد از فهمیدن این موضوع از واکا میخواد که همخونه اش شه، واکا به ناچار قبول میکنه! حالا باید دید عاقبت همخونه شدن با یه مرد به شدت هات و عاشق چی میشه؟؟!!! 



  تیم مترجم

Jdrama_World


****

*****

نظرات 14 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 19:30

دوستان لینک ها درسته من امروز این سریال رو دانلود کردم، فقط باید جدا جدا دانلود کنید یعنی هر قسمت رو به تنهایی بزنید دانلود شه ، و ممنون بابت ترجمه خوبتون عالیه

م ک دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 09:09

سلام لینک دانلود ترجه قسمت اول مشکل داره

لینک سالمه و دانلود میشه
پیام خطایی که میگیرید برای سرعت نته. چندبار تلاش کنید درست میشه

Sara سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 00:06

دستت درد نکنه تونستم دانلود کنم

خواهش میکنم

Sara دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 01:19

قسمت 7سریال فایل دانلود می کنم پسوند bin داره بعد دانلود چجوری باید بازش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید .

اسم فایل رو تغییر بدید. بعد دانلود یک فایل که با چیزی باز نمیشه. توی تنظیمات فایل ، قبل از پسوند فایل(Mkv) یک نقطه بذارید تا درست بشه. اگر هم نتونستید یکبار دیگه دانلود کنید. فایل رو تغییر دادم

Sara یکشنبه 21 خرداد 1402 ساعت 16:48

قسمت 7سریال فایلش مشکل داره

لینک ها مشکلی ندارن

karbar دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 00:54

سلام و خسته نباشید
ادمین جان یه سوال داشتم سریال ژانر بزرگسال فقط ژاپن داره یا چین و کره هم سریالای بزرگسال دارن؟ اگه دارن میشه خودتون قرارشون بدید یا معرفی شون کنید که از یه جایی خودمون پیدا کنیم.

سلام. فکر نمیکنم اندازه ژاپن داشته باشن و اینکه اینجا فقفط ژاپنی گذاشته میشه.

ستاره شنبه 2 اردیبهشت 1402 ساعت 16:39

سلام. نمیشه زیرنویس دانلود کرد

سلام. همه قابل دانلود هست و مشکلی نیست

لیلا رحیمی پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 01:05

سلام وقتتون به خیر .ببخشید من نمیتونم زیر نویس فارسی این سریال را دانلود کنم میشه خواهش یه نگاهی به زیر نویس ها کنید .

سلام. عزیزجان هم لینک کوتاه و هم لینک اپلودبوی درسته. مشکلی ندارن

zw جمعه 18 آذر 1401 ساعت 18:24

سلام روزتون بخیر....ببخشید من وقتی روی لینکی که سایت اپلودبوی میاره کلیک میکنم تا سریال رو دانلود کنم فایل برام دانلود نمیشه لینک ها مشکلی داره؟؟

لینک ها مشکلی ندارن.... ولی سرعت نت به شدت پایینه...

exo یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 17:05

خیلی ممنون از ترجمه این سریال
کسانی که در دانلود کردن این سریال مشکل دارن برنامه loaderdroid رو نصب کنن لینک دانلود رو کپی و در برنامه شروع به دانلود کنن

Negin پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 03:00

سلام خسته نباشید
ببخشید می خواستم بدونم چرا 99% سریال هایی که محبت می کنید میزارید تصویر سریال ها مربع هست نه مستطیل ؟؟؟
من توی هر دستگاهی که پخش می کنم تصویر مربع هست و حالت پخ داره ، تصویر خیلی نافرمه
امکانش نیست مستطیل قرار بدین ؟؟
مثلا همین سریال غیر از قسمت های 8.9.10 بقیه قسمت ها تصویر ( فرم ) سریال مربعه

سلام. والا ما با اندازه تصویر کاری نمیکنیم!
لینک اورجیمال سایت رو آپ میکنیم. اونها هم اندازه تصویرِ کیفیت 720 رو دارن

.. پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 23:20

چطور باید وارد لینک شد لطفاً راهنماییم کنید

بزنین روش
صبر کنین ثانیه شمار تموم شه
بعد بزنین رو وانلود کند و صبر کنین که ثانیه شمار اپلود بوی تموم شده و روی دریافت فایل بزنین

... یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 23:38

چطور باید وارد لینک شد من چند دفعه امتحان کردم نشد لطفاً راهنماییم کنید

لینک ها سالمن

گ شنبه 25 دی 1400 ساعت 08:41

لینک های این سریال هم خرابه.حتی زیرنویس هم مشکل داره.لطفا درستش کنید

همه اش درسته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد